Innovatieve stoelreclame op tribune en dug-out RKHVV

Foto: RKHVV TAS

Met het plaatsen van de eerste twee stoelreclame borden wordt een nieuwe optie voor promotie toegevoegd aan het groeiende sponsor aanbod van voetbalvereniging R.K.H.V.V.. Met deze opvallende plaatsen kunnen zowel particulieren als bedrijven een bijdrage leveren aan het realiseren van het nieuwe videosysteem dat in het nieuwe seizoen op Sportpark De Blauwenburcht moet worden geïnstalleerd.

R.K.H.V.V. heeft succes met het nieuwe sponsorplan, dat sinds afgelopen seizoen is gelanceerd. Op vrijwel alle fronten zijn de communicatieactiviteiten aangepast aan de eisen van deze tijd. Hierdoor is een breed scala aan uitingen en (digitale) media toegevoegd. Nu komt daar dus een nieuwe mogelijkheid bij: Stoelreclame.

De dug-out stoelen zullen worden gereserveerd voor de partners van onze club, de overige stoelen van de tribune zijn beschikbaar op volgorde van aanmelding. Het gemak om logo’s en uitingen te wijzigen maakt het ook mogelijk om eventuele tijdelijke campagnes van sponsoren op een opvallende manier te ondersteunen. De looptijd van een contract is minstens 3 jaar voor een stoel en prijzen lopen uiteen van 25 euro voor particulieren tot 50 euro voor bedrijven (excl. BTW en per seizoen)

TAS Stadionreclame is een snelgroeiend bedrijf dat met deze mogelijkheid het kijken naar een wedstrijd vanaf de tribune nog persoonlijker en opvallender maakt, voor zowel bestaande bezoekers als nieuwe sponsoren.

Jurrie Hobers, bestuurslid communicatie van R.K.H.V.V. zegt: “Deze nieuwe vorm van sponsoring is relatief jong en opvallend. Na een gesprek en demonstratie door Björn de Vries zagen wij meteen dat ze over alle onderdelen van de uitvoering heel goed hadden nagedacht. Zowel de kwaliteit van de materialen als ook de uitstraling van een uiting op een stoel spraken ons heel erg aan. Tegelijkertijd lopen we met R.K.H.V.V. graag voorop met nieuwe innovaties. Al met al voor ons voldoende reden om met TAS Stadionreclame in zee te gaan. We zijn net begonnen met de eerste gesprekken, onze huidige partners en sponsors krijgen voorrang, en daarna zullen we het aan iedereen die interesse heeft aanbieden.”

Bjorn de Vries, oprichter en directeur van TAS Stadionreclame zegt: “R.K.H.V.V. en TAS gaan samenwerken! Afgelopen seizoen zijn wij succesvol gestart met een nieuw concept voor verenigingen, namelijk stoelreclame. We merkten op dat veel verenigingen opzoek zijn naar nieuwe en sponsormogelijkheden voor de vereniging. Doordat ons concept laagdrempelig en uniek is blijkt dit een succes voor elke vereniging. Nadat ik in contact kwam met Jurrie Hobers bleek al snel dat dit concept aansloot met de verdere ontwikkeling van R.K.H.V.V. Wij wensen R.K.H.V.V. veel succes met het uitzetten van dit mooie project!”

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen